Τρίτη, Μαρτίου 01, 2011

Μάρτιαι Ειδοί


Η πολύκροτη δίκη

Λυμεώνας με πατέντα
(Παπανδρόπουλου κουβέντα),
με κουστούμι και γραβάτα
στην πολύκροτη τη δίκη
στέκει σα βρεγμένη γάτα,
γύρω του κοιτά με φρίκη.

Το 'πε ο Τέλλογλου ο μέγας,
που μιλά από καθέδρας,
πως η δίκη θα τσακίσει
τα λαμόγια και τους κλέφτες,
άπλετο το φως θα ρίξει,
θα σκορπίσουνε οι ψεύτες.

Δικαστές και δικηγόροι,
μηνυτές και προφεσόροι,
τσάντες κουβαλούν με φούρια
—οι κατηγορίες τόνοι—
τους ενόχους, τα γαϊδούρια,
τώρα ποιος να τους γλυτώνει!

[Συνεχίζεται]

«Φοβού τας Ειδούς του Μαρτίου» με προειδοποίησε ο προφήτης. Άρα στις 15 Μαρτίου πρέπει να είμαι πολύ προσεκτικός! Χμ! Καλά, θα είμαι, αλλά στις 16; Για τις 16 δεν χρειάζεται να φοβηθώ τίποτα; «Αν γλυτώσεις στις 15, όχι!» μου απάντησε σιβυλλικά κι εξαφανίστηκε (το 'χουν αυτό οι προφήτες…). Αν δεν καταλάβατε, αγαπητοί μου, μην πολυσκάτε! Σας διαβεβαιώνω πως ούτε κι εγώ καταλαβαίνω! Πάντως, για κάθε ενδεχόμενο, έχω προγραμματίσει για τις 16 Μάρτη μια ιστογραφή που θεωρώ χρέος μου να δημοσιεύσω, ο κόσμος να χαλάσει. (Όπως θα αντιληφθήκατε, έκανα στην άκρη τον καλό μου φίλο που με αντικαθιστούσε, μα μονάχα για λίγο, προσωρινά… Βέβαια, η έννοια του χρόνου ανέκαθεν ήταν σχετική…)

Καλό μήνα σ' όλους
κι έξω απ' άδικο!