Τετάρτη, Απριλίου 28, 2010

Τ' άγριο ΔΝΤ


Τ' άγριο ΔΝΤ (προφ.: δου–νου–του)

Τραγουδιέται όπως το γνωστό λαϊκό τραγούδι «Αγριολούλουδο» (μουσική Χρ. Νικολόπουλου, στίχοι Πυθαγόρα, ερμηνεία Στ. Καζαντζίδη), γνωστού(;) και υπό την παραλλαγή «Αγριολούρουδο»


Μη με λυπάσαι,
γδάρε με και φέτος.
Μ' ένα άγριο διάταγμα
και το μισθό μου κόψε.

Εγώ γυμνός ξεκίνησα,
εγώ πηγαίνω μόνος.
Σπίτι μου είναι ο δρόμος
και τραγούδι μου ο πόνος.

Γδάρε με και μη λυπάσαι,
τι θα γίνω μη φοβάσαι,
κι αν χιονίζει και αν βρέχει,
τ' άγριο δου–νου–του κι αν έρθει.

Να μ' εξοντώσεις
χωρίς καμιά συμπόνια.
Την πείνα τη συνήθισα,
θ' αντέξω κι άλλα ζόρια.

Εγώ γυμνός ξεκίνησα, κ.λπ.

Αγαπητοί μου, μη σκύβετε το κεφάλι. Τα παραπάνω μην τα εκλάβετε ως πεσιμιστικά, δεν είναι. Πολλές φορές ο λαός καταφεύγει στην αυτοσάτιρα, για να απαλύνει τα δεινά του και να πάρει κουράγιο να τα αντιμετωπίσει. Να τα αντιμετωπίσει ενεργητικά, όχι παθητικά. Να αντιπαλέψει τις δυσκολίες και να νικήσει τους δυνάστες του. Μπορούμε! Υπάρχει δρόμος, αλλά δεν περνάει από τον καναπέ και το χαζοκούτι, από τον δρόμο περνάει!

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

Υ.Γ.: Άλλη μία δόση ακρωνύμων ΔΝΤ:

Διαρκής Νύκτα Τρόμου
Διεστραμμένοι Νόες Τζογαδόρων
Δεμένοι, Νηστικοί, Ταπί
Δεσμά Νέας Τυραννίας