Τρίτη, Νοεμβρίου 29, 2011

Μουσικό ιντερμέντζο


Δεν μ' έφτανε το συχνοκακούργημα (με το συμπάθιο πάντα) που με ταλανίζει αυτές τις μέρες, είχα και τη φαεινή ιδέα να παίξω τον ρόλο του Τέλλογλου! (Βλέπετε προηγούμενη ιστογραφή «Αναρτώ εις το μπλόγκι όταν ο Τάσος δεν είναι εδώ»). Θεέ μου, τι άλλο πια μπορεί να πάθω; Κάτι τέτοιες σκέψεις έκανα τ' απόγευμα, την ώρα που ένας ζεστός ήλιος έλουζε το δωμάτιό μου. Ίσως βοήθησε κι αυτός που αποφάσισα να γυρίσω την πλάτη μου σ' όλη αυτή την αθλιότητα. Υπάρχει και η ομορφιά, σκέφτηκα. Υπάρχουν οι φυσαρμόνικές μου, που μένουν καιρό τώρα παραπονεμένες. Νά λοιπόν, αυτή η μικρούλα, η HOHNER Pro Harp σε λα ματζόρε, αυτή, ναι!

Μ' αυτήν δεν έπαιζα την «Απουσία» («Παλιέ μου φίλε») του Μίκη Θεοδωράκη σε ποίηση Μανώλη Αναγνωστάκη, από το λεύκωμα «Μπαλάντες», τραγουδισμένη από τη Μαργαρίτα Ζορμπαλά; Ναι! Εμπρός λοιπόν! Μικρόφωνο, δοκιμές, ηχογράφηση, και ακούστε το αποτέλεσμα (να είστε επιεικείς).

ΠΡΟΣΟΧΗ! Αν έχετε ενεργοποιήσει τη μουσική υπόκρουση του ιστολογίου, πρέπει να την απενεργοποιήσετε για ν' ακούσετε το τραγούδι. Χρησιμοποιήστε το αντίστοιχο πλήκτρο (> play, || stop) της κονσόλας χειρισμού στην πάνω δεξιά γωνία της σελίδας.


Απουσία
http://k003.kiwi6.com/hotlink/1gpq2737w1/apousia.mp3


Απουσία

Όταν μιαν άνοιξη χαμογελάσει,
θα ντυθείς μια καινούργια φορεσιά
και θα 'ρθεις να σφίξεις τα χέρια μου,
παλιέ μου φίλε. (επαν.: παλιέ μου φίλε)

(Μουσική: Όταν μιαν άνοιξη… …παλιέ μου φίλε)

Κι ίσως κανείς δε σε προσμένει να γυρίσεις,
μα εγώ νιώθω τους χτύπους της καρδιάς σου
κι ένα άνθος φυτρωμένο στην ώριμη, πικραμένη σου μνήμη.
(επαν.: κι ένα άνθος… …μνήμη)

(Μουσική: Όταν μιαν άνοιξη… …παλιέ μου φίλε)

Κάποιο τρένο τη νύχτα σφυρίζοντας
ή ένα πλοίο μακρινό κι απροσδόκητο
θα σε φέρει μαζί με τη νιότη μας
και τα όνειρά μας. (επαν.: και τα όνειρά μας)
(επαν.: θα σε φέρει… …όνειρά μας)

(Μουσική: Όταν μιαν άνοιξη… …παλιέ μου φίλε)

Κι ίσως τίποτα, στ' αλήθεια, δεν ξέχασες,
μα ο γυρισμός πάντα αξίζει περσότερο
από κάθε μου αγάπη κι αγάπη σου,
παλιέ μου φίλε. (επαν.: παλιέ μου φίλε)
(επαν.: από κάθε… …παλιέ μου φίλε)